Jak zabić swój startup, zanim go odpalisz?

autor: Mike Mahoney

Niezależnie od tego, czy jesteś naukowcem w laboratorium, czy startupem w garażu, jesteś odizolowany od świata i od opinii innych. Jesteś skłonny do uwierzenia we wszystko, co sobie wmówisz. I jesteś przekonany, że Twoje rozwiązanie danego problemu jest prawdziwe i absolutne. To sprawia, że jest ci bardzo ciężko zrozumieć problem, różnorodne osoby, których on w jakiś sposób dotyczy oraz klienta, któremu chcesz sprzedać swój produkt. Mike Mahoney pokaże wam, co warto robić, aby uniknąć takiej porażki…

Czytaj dalej

How to Kill Your Startup Before It Starts

author: Mike Mahoney

Whether you’re a research scientist in a lab or a startup in a garage… you’re isolated… you’re stuck in one place… you’re stuck in your own mindset and you’re believing every assumption you make about the problem and your solution to be the absolute, unequivocal truth. And this makes it really difficult to understand the problem, and the diverse group of stakeholders, and the customer that you’re trying to create a solution for. Mike Mahoney will show you what to do to avoid this kind of a failure…

Czytaj dalej

Co tracą przedsiębiorcy nie rozmawiając z klientami?

Wielu początkujących przedsiębiorców (nie tylko startupów) nie rozmawia o swoich pomysłach z klientami. A w zasadzie to nie rozmawia z o tym z nikim. Bo przecież każdy potencjalny słuchacz może ukraść nasz pomysł. A wogóle to klientów nie warto słuchać, bo (a) po co, (b) oni powiedzą, że potrzebują “szybszych koni”, (c) nasz produkt jest najzajebistsiejszy na świecie…

Czytaj dalej