Doświadczenia nauczycieli z nauczania w okresie pandemii COVID-19
W marcu 2021 Fundacja Dobra Porażka na zlecenie Muzeum Emigracji w Gdyni przeprowadziła badania ankietowe wśród nauczycieli, którzy od ponad roku organizowali zdalną naukę dla swoich uczniów.
Pandemia dotknęła nas wszystkich, ale szczególnie szkoły i dzieci, które z dnia na dzień straciły swoje miejsce nauki i spotkań towarzyskich
Badanie pokazuje obraz COVID-owej szkoły z perspektywy nauczycieli. Moim zdaniem zawiera bardzo ciekawe obserwacje i wnioski.
. Jak zamknięcie szkół wyglądało z perspektywy nauczycieli?
Z jakimi trudnościami mierzyli się podczas zdalnej edukacji?
Czego im brakowało i jak sobie radzili z tą trudną sytuacją?
Czego możemy się nauczyć od siebie wzajemnie, by następne lockdowny były mniej stresujące?
Zachęcamy do czytania i komentowania na Linkedin i Faceboku.
Materiał pochodzi ze strony internetowej Muzeum Emigracji w Gdyni.