Jak utrzymać motywację pracownika mimo trudności?
Urszula Rudzka-Stankiewicz o swojej pracy mówi tak: „Przeprowadzamy ludzi przez serię porażek, po to, żeby osiągali co jakiś czas sukces.”. W wykładzie na Dniu Porażki 2019 opowiedziała bardzo konkretnie i z ciekawymi przykładami o tym jak informacja zwrotna (zwłaszcza w kontekście niepowodzeń) wspiera rozwój kompetencji pracowników i jak powinna ona wyglądać aby była efektywna.
Urszula jest doświadczonym konsultantem i trenerem oraz ekspertem w projektowaniu skutecznej grywalizacji procesów biznesowych. Prowadzi duże projekty szkoleniowo – wdrożeniowe z wykorzystaniem grywalizacji online. Obecnie odpowiada za proces animacji i wdrożeń biznesowych w one2tribe Sp. z o.o.
W trakcie wystąpienia na Dniu Porażki 2019 opowiedziała m.in.:
- o planowaniu zmiany, którą należy podzielić ją na małe kroki – z uzasadnieniem
- o porażkach, bez których nie da się rozwijać kompetencji czy zmieniać zachowania
- że lepiej się uczyć na takich malutkich porażkach i przeplatać je również małymi sukcesami
- co powinna zawierać informacja zwrotna i co jest potrzebne, aby przeprowadzić feedback w sposób skuteczny dla naszego rozwoju
- historie opowieści o błędach na drodze własnego rozwoju i w pracy
- dlaczego doceniła lessons learned po projektach, chociaż wcześniej wydawały je się bardzo nudne
- o wracaniu do starych nawyków w sytuacjach stresowych
- o tym, co musi rozumieć człowiek, aby podjąć wysiłek zrobienia czegoś nowego
- dlaczego trzeba uważać z motywacją negatywną, która często nas bardzo kusi
Posłuchajcie koniecznie. 25 minut samego mięsa dotyczącego skutecznego przeprowadzania siebie lub naszych współpracowników przez zmianę.

