Jak utrzymać motywację pracownika mimo trudności?

Urszula Rudzka-Stankiewicz o swojej pracy mówi tak: „Przeprowadzamy ludzi przez serię porażek, po to, żeby osiągali co jakiś czas sukces.”. W wykładzie na Dniu Porażki 2019 opowiedziała bardzo konkretnie i z ciekawymi przykładami o tym jak informacja zwrotna (zwłaszcza w kontekście niepowodzeń) wspiera rozwój kompetencji pracowników i jak powinna ona wyglądać aby była efektywna.

Urszula jest doświadczonym konsultantem i trenerem oraz ekspertem w projektowaniu skutecznej grywalizacji procesów biznesowych. Prowadzi duże projekty szkoleniowo – wdrożeniowe z wykorzystaniem grywalizacji online. Obecnie odpowiada za proces animacji i wdrożeń biznesowych w one2tribe Sp. z o.o.

W trakcie wystąpienia na Dniu Porażki 2019 opowiedziała m.in.:

  • o planowaniu zmiany, którą należy podzielić ją na małe kroki – z uzasadnieniem
  • o porażkach, bez których nie da się rozwijać kompetencji czy zmieniać zachowania
  • że lepiej się uczyć na takich malutkich porażkach i przeplatać je również małymi sukcesami
  • co powinna zawierać informacja zwrotna i co jest potrzebne, aby przeprowadzić feedback w sposób skuteczny dla naszego rozwoju
  • historie opowieści o błędach na drodze własnego rozwoju i w pracy
  • dlaczego doceniła lessons learned po projektach, chociaż wcześniej wydawały je się bardzo nudne
  • o wracaniu do starych nawyków w sytuacjach stresowych
  • o tym, co musi rozumieć człowiek, aby podjąć wysiłek zrobienia czegoś nowego
  • dlaczego trzeba uważać z motywacją negatywną, która często nas bardzo kusi

Posłuchajcie koniecznie. 25 minut samego mięsa dotyczącego skutecznego przeprowadzania siebie lub naszych współpracowników przez zmianę.


Urszula Rudzka-Stanikiewicz, Dzień Porażki 2019, nagranie audio