FAQ
Poniżej znajdziecie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. W razie braku odpowiedzi na interesujący Ciebie temat, prosimy o kontakt mailowy.
0. Gdzie są nagrania z Dnia Porażki?
Nagrania dostępne są w Archiwum Dobrej Porażki.
Jak uzyskać do nich dostęp?
Nagrania są dostępne dla osób, które nabyły lub otrzymały bilety na Dzień Porażki. Dostęp jest możliwy za pomocą kodu, który został udostępniony przy zakupie lub przez naszych Partnerów. Kod ten należy wykorzystać zgodnie z opisem z pkt. 1.
W przypadku problemów z powyższym prosimy o kontakt.
1. Rejestracja do Archiwum Dobrej Porażki
Dostęp do Archiwum Dobrej Porażki jest realizowany zgodnie z właściwym regulaminem.
W celu uzyskania dostępu do Archiwum należy zarejestrować się na stronie https://dobraporazka.pl/rejestracja-uzytkownika/ i postępować zgodnie z widocznymi na ekranie instrukcjami. Przy rejestracji należy skorzystać z kodu dostępu, który wcześniej został przekazany przez Fundację.
Kody dostępów są zazwyczaj kodami umożliwiającymi zarejestrowanie się jednej osoby, o ile odbiorca nie otrzymał informacji, że jest inaczej. I mogą być użyte do rejestracji z wykorzystaniem dowolnego adresu email.
Po zarejestrowaniu się możesz już korzystać z dostępu do Archiwum oraz wziąć udział w Dniu Porażki.
Wówczas możesz korzystać z Archiwum Dobrej Porażki logując się wcześniej na stronie Fundacji.
Rejestracja jest jednokrotna. Później wystarczy zalogować się do strony korzystając z maila i hasła podanych przy opisanej wyżej rejestracji.
Zapomniałam/zapomniałem hasła
W takim przypadku w formularzu logowania kliknij na link “Zapomniałeś/aś hasła?” i postępuj zgodnie z instrukcjami, które się pojawią.
Nie docierają do mnie maile od Fundacji
Sprawdź proszę w spamie. Jeśli tam będzie i masz taką możliwość, dodaj maile z domeny @dobraporazka.pl do zaufanych. Możesz też poprosić o to dział IT w Twojej firmie (jeśli sprawa dotyczy konta firmowego). Jeśli maila nie będzie nawet w spamie (dotyczy kont firmowych) poproś dział IT o dodanie ww. domeny do zaufanych.
Dzień Porażki – nie widzę przekazu z wydarzenia lub nie działa chat
Może się tak zdarzyć, jeśli korzystacie z komputerów lub sieci (również VPN) firmy, dla której pracujecie. Niektóre zakładają restrykcje dostępu do pewnych stron czy sposobów komunikacji. Jeśli będą jakieś problemy sugerujemy nie korzystanie z komputera i sieci, które nie mają takich ograniczeń. Ewentualnie trzeba się skontaktować z IT i poprosić o usunięcie ograniczeń.
Mam słaby obraz lub dźwięk
Pamiętaj, aby zadbać o dobre połączenie internetowe po Twojej stronie. Nadawać będziemy w rozdzielczości HD (720p). Natomiast na jakość całości składa się podłączenie do Internetu organizatorów, Prelegentów i Twoje! Może zdarzyć się niestety tak, że z powodu wolnego działania połączenia do Internetu u tych osób jakość będzie gorsza. Na to nie mamy wpływu.
2. Jak zalogować się do Archiwum Dobrej Porażki?
Logowanie to wymaga wcześniejszej rejestracji. Zwróć uwagę, czy dokonałaś/dokonałeś potwierdzenia rejestracji, jako opisano w pkt 1.
- kliknij na link do logowania, znajdujący się na górze, po prawej stronie
- wpisz adres email i hasło podane przy rejestracji
- po prawidłowym zalogowaniu się pojawi się główna strona Fundacji, w której zamiast linku do logowania będzie widoczny link do wylogowania się
- aby wejść do znajdź na stronie duży przycisk opisany “” i kliknij na niego
- aby dołączyć do Dnia Porażki kliknij na duży baner widoczny na górze strony – “wejście na Dzień Porażki”
Korzystaj z Treści Premium!