FAQ

Poniżej znajdziecie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. W razie braku odpowiedzi na interesujący Ciebie temat, prosimy o kontakt mailowy.

Rejestracja do Archiwum Dobrej Porażki lub do nagrań ze szkoleń

Dostęp do Archiwum Dobrej Porażki jest realizowany zgodnie z właściwym regulaminem. Dostęp do nagrań ze szkoleń jest realizowany zgodnie z regulaminem szkoleń.

W celu uzyskania dostępu do Archiwum należy zarejestrować się na stronie https://dobraporazka.pl/regulamin-archiwum/ i postępować zgodnie z widocznymi na ekranie instrukcjami. Przy rejestracji należy skorzystać z kodu dostępu, który wcześniej został przekazany przez Fundację.

Kody dostępów są zazwyczaj kodami umożliwiającymi zarejestrowanie się jednej osoby, o ile odbiorca nie otrzymał informacji, że jest inaczej. I mogą być użyte do rejestracji z wykorzystaniem dowolnego adresu email.

Po zarejestrowaniu się, na podany adres mailowy zostanie przesłana korespondencja, w której zawarta jest prośba o potwierdzenie rejestracji*. Dokonasz tego klikając na opisany w mailu link lub kopiując go do paska adresowego przeglądarki i uruchamiając stronę, do której ten link prowadzi.

Wówczas możesz korzystać z Archiwum Dobrej Porażki logując się wcześniej na stronie Fundacji.

* Uwaga: mail wysyłany jest z domeny „@dobraporazka.pl” i przychodzi zazwyczaj w bardzo krótkim czasie. Jeśli nie znajdziesz tego maila w skrzynce odbiorczej Twojej poczty, poszukaj go w folderze „SPAM”, „Wiadomości-śmieci” lub jego odpowiedniku. Jeśli tam będzie, zachęcamy do odznaczenia, że ta wiadomość nie jest spamem.
Jeśli mail nie dotrze do Ciebie w ciągu 20-30 minut, spróbuj ponownie się zarejestrować zwracając uwagę na poprawne podanie Twojego adresu email. Postępuj jak opisano powyżej.
Jeśli dalej mail nie dotrze do Ciebie, skontaktuj się z nami opisując sytuację, pisząc z adresu email, który użyłeś/użyłaś przy rejestracji.

Zapomniałam/zapomniałem hasła

W takim przypadku w formularzu logowania kliknij na link „Zapomniałeś/aś hasła?” i postępuj zgodnie z instrukcjami, które się pojawią.

Nie docierają do mnie maile od Fundacji

Sprawdź proszę w spamie. Jeśli tam będzie i masz taką możliwość, dodaj maile z domeny @dobraporazka.pl do zaufanych. Możesz też poprosić o to dział IT w Twojej firmie (jeśli sprawa dotyczy konta firmowego). Jeśli maila nie będzie nawet w spamie (dotyczy kont firmowych) poproś dział IT o dodanie ww. domeny do zaufanych.

Dzień Porażki – nie widzę przekazu z wydarzenia lub nie działa chat

Może się tak zdarzyć, jeśli korzystacie z komputerów lub sieci (również VPN) firmy, dla której pracujecie. Niektóre zakładają restrykcje dostępu do pewnych stron czy sposobów komunikacji. Jeśli będą jakieś problemy sugerujemy nie korzystanie z komputera i sieci, które nie mają takich ograniczeń. Ewentualnie trzeba się skontaktować z IT i poprosić o usunięcie ograniczeń.

Mam słaby obraz lub dźwięk

Pamiętaj, aby zadbać o dobre połączenie internetowe po Twojej stronie. Nadawać będziemy w rozdzielczości HD (720p). Natomiast na jakość całości składa się podłączenie do Internetu organizatorów, Prelegentów i Twoje! Może zdarzyć się niestety tak, że z powodu wolnego działania połączenia do Internetu u tych osób jakość będzie gorsza. Na to nie mamy wpływu.

2. Kod do Treści Premium/Dzień Porażki (NIEAKTUALNE)

Osoby, które biorą udział w Dniu Porażki 2020, po opłaceniu biletów powinny otrzymać m.in. maila z kodem dostępu do Dnia Porażki i Treści Premium.

Jeśli taki mail nie dotarł do Ciebie:

  • jeśli mail nie dotrze do Ciebie w ciągu 20-30 minut, sprawdź, czy nie ma go w spamie; mail przychodzi z adresu: [email protected], temat maila: „Kod dostępu”
  • jeśli nie ma go w spamie, napisz do nas Jeśli dalej mail nie dotrze do Ciebie, skontaktuj się z nami opisując sytuację, pisząc z adresu email, który użyłaś/użyłeś przy rejestracji

Jak odczytać kod dostępu z maila?

Kod dostępu znajdzesz w dolnej części maila, pod tekstek „TWÓJ KOD DOSTĘPU” ?

(kod z obrazka jest już wykorzystany ?)

3. Jak zalogować się do Dnia Porażki / Treści Premium?

Logowanie do Treści Premium wymaga wcześniejszej rejestracji. Zwróć uwagę, czy dokonałaś/dokonałeś potwierdzenia rejestracji, jako opisano w instrukcji.

  • kliknij na link do logowania, znajdujący się na górze, po prawej stronie
  • wpisz adres email i hasło podane przy rejestracji
  • po prawidłowym zalogowaniu się pojawi się główna strona Fundacji, w której zamiast linku do logowania będzie widoczny link do wylogowania się
  • aby wejść do Treści Premium znajdź na stronie duży przycisk opisany „Treści Premium” i kliknij na niego
  • aby dołączyć do Dnia Porażki kliknij na duży baner widoczny na górze strony – „wejście na Dzień Porażki”

Korzystaj z Treści Premium!