Porozmawiajmy o fuckupach. Franciszek Georgiew w rozmowie z Danielem Kotlińskim.
Wywiad z Franciszkiem Georgiewem (Tigers), o fuckupach i wpadkach jakie przeżył na swojej drodze przedsiębiorcy.
Franciszek Georgiew to ekspert marketingu i biznesu. Założyciel agencji marketingowej Social Tigers, bazującej w swoich działaniach na doskonałej znajomości kanałów social media i ich systemów reklamowych. Według testu Gallupa – strateg cechujący się indywidualnym podejściem do ludzi, zorientowany na ciągłe poprawianie własnych wyników, aktywizację i rywalizację. A także udziałowiec w firmach: Huqiao, Automation House, Tigers Dev.
Poprzez biznes realizuje swoją prywatną misję codziennego przekraczania swoich wczorajszych granic. Po siedmiu latach jako CEO Tigers, przeszedł do roli lidera grupy podmiotów, w których posiada kontrolne pakiety udziałów: Tigers, Automation House, Huqiao i Tigers Devs.
Franciszek uważa, że kultura organizacyjna, zaangażowanie i zbieżność interesów pracowników z interesami firmy są kluczem do rozwoju jego firmy.
Napisał o sobie:
„Czuję, że mógłbym osiągnąć znacznie więcej, gdybym…
- częściej podążał za moimi instynktami,
- był mniejszym perfekcjonistą,
- szybciej zamykał słabe projekty,
- oczekiwał więcej od ludzi,
- podejmował szybciej decyzje,
- bardziej ufał naszemu sprawdzonemu modelowi działania,
- nie martwił się tak bardzo o recesję.”
źródło: https://www.linkedin.com/posts/fbgeorgiew_business-leadership-entrepreneurship-activity-7014614112961736706-ehV8
Podczas wywiadu Franciszek opowiedział o:
👉 Budowaniu strategii
👉 Modelach mentalnych
👉 Produktywności
👉 Rekrutacjach
👉 Mindsecie
A także przełożeniu tego na życie prywatne.
100% biznesowego mięsa, 100% transparentności.
Wywiad został przeprowadzony przez Daniela Kotlińskiego i zrealizowany przez Fundację Dobra Porażka w trakcie spotkania Founders Beer w Warszawie, na którym Franciszek Georgiew był głównym gościem.
reklama własna