Porozmawiajmy o fuckupach. Franciszek Georgiew w rozmowie z Danielem Kotlińskim.

Wywiad z Franciszkiem Georgiewem (Tigers), o fuckupach i wpadkach jakie przeżył na swojej drodze przedsiębiorcy.

Franciszek Georgiew to ekspert marketingu i biznesu. Założyciel agencji marketingowej Social Tigers, bazującej w swoich działaniach na doskonałej znajomości kanałów social media i ich systemów reklamowych. Według testu Gallupa – strateg cechujący się indywidualnym podejściem do ludzi, zorientowany na ciągłe poprawianie własnych wyników, aktywizację i rywalizację. A także udziałowiec w firmach: Huqiao, Automation House, Tigers Dev.

Poprzez biznes realizuje swoją prywatną misję codziennego przekraczania swoich wczorajszych granic. Po siedmiu latach jako CEO Tigers, przeszedł do roli lidera grupy podmiotów, w których posiada kontrolne pakiety udziałów: Tigers, Automation House, Huqiao i Tigers Devs.

Franciszek uważa, że ​​kultura organizacyjna, zaangażowanie i zbieżność interesów pracowników z interesami firmy są kluczem do rozwoju jego firmy.

Napisał o sobie:

„Czuję, że mógłbym osiągnąć znacznie więcej, gdybym…

  • częściej podążał za moimi instynktami,
  • był mniejszym perfekcjonistą,
  • szybciej zamykał słabe projekty,
  • oczekiwał więcej od ludzi,
  • podejmował szybciej decyzje,
  • bardziej ufał naszemu sprawdzonemu modelowi działania,
  • nie martwił się tak bardzo o recesję.”

źródło: https://www.linkedin.com/posts/fbgeorgiew_business-leadership-entrepreneurship-activity-7014614112961736706-ehV8

Podczas wywiadu Franciszek opowiedział o:
👉 Budowaniu strategii
👉 Modelach mentalnych
👉 Produktywności
👉 Rekrutacjach
👉 Mindsecie

A także przełożeniu tego na życie prywatne.

100% biznesowego mięsa, 100% transparentności.

Wywiad został przeprowadzony przez Daniela Kotlińskiego i zrealizowany przez Fundację Dobra Porażka w trakcie spotkania Founders Beer w Warszawie, na którym Franciszek Georgiew był głównym gościem.


reklama własna