FuckUp Nights Trójmiasto vol. III – cz.2 – Katarzyna Cieślak

Katarzyna Cieślak opowiedziała o tym, jak dla projektu zostawiła ciekawą pracę, a następnie projekt zostawił ją…

Katarzyna Cieślak. Optymistka z urodzenia, brand managerka z wyboru, pasjonatka wszystkiego, co wiąże się z markami. Zawodowo zajmuje się budowaniem silnej pozycji marek w internecie wraz z www.polscyspecjalisci.pl. W wolnych chwilach współtworzy bloga www.brandingowy.pl, a także prowadzi z przyjaciółmi restaurację „bliżej” www.blizej.gdynia.pl. Swoje pierwsze kroki stawiała w agencji brandingowej Engram, do której trafiła jeszcze za czasów studenckich.Tam podglądała życie marek od kuchni, a następnie pracowała jako account managerka. Tam też zaczęła się jej przygoda z brandingiem, która nieprzerwanie trwa do dziś. Współpracowała ze start-upem technologicznym, firmą CTAdventure (http://ctadventure.com/) i zarządzała wizerunkiem flagowego produktu – innowacyjnej gry edukacyjnej Professor Why (http://professor-why.pl/). W 2014 roku wraz z przyjaciółmi założyła restaurację „bliżej”. Dla znanej siatkarki stworzyła koncepcję marki sportowej. Obecnie pracuje również z Fundacją ADAPA i Centrum Designu Gdynia nad koncepcją marki pamiątek miejskich. Absolwentka Oceanografii na Uniwersytecie Gdańskim, Zarządzania na Politechnice Gdańskiej i studiów podyplomowych “PR i marketing partnerski” na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.