Jak zabić swój biznes, zanim go odpalisz? [zapis webinaru]

Dowiedz się skąd brać pomysły na biznes i jak je skutecznie testować. Dariusz Żuk, założyciel i CEO AIP, w rozmowie z Jarkiem Łojewskim na temat tego, jak generować pomysły biznesowe, weryfikować je bez ponoszenia wysokich kosztów oraz rozwijać swój biznes, ucząc się na własnych błędach.

Spotkanie zorganizowano w maju 2020 w ramach akcji AIPomagamy, wspierającej uruchamianie nowych biznesów w początku pandemii COVID-19 w Polsce.

Udostępniamy materiał, bo ma on wartość niezależną od epidemii 😉

Czego dowiesz się z webinaru?

👉 Skąd brać pomysły na biznes i dlaczego nie tylko z własnej głowy (lub głowy szwagra)?
👉 Jak dowiedzieć się, czy mój pomysł na biznes ma sens, czy NAPRAWDĘ będą na niego klienci?
👉 Zrób to nie sam. Czy Zosie-samosie mają więcej problemów?
👉 Jak zbudować model biznesowy – Klient (Persona), Value Proposition Canvas, Business Model Canvas
👉 Od pomysłu do MVP, czyli jak szybko sprawdzić swój pomysł – wprowadź produkt i go testuj (Fail Fast)
👉 Jak się uczyć swojego biznesu – wykorzystaj swoje błędy i pomyłki, aby usprawniać jego działanie.
👉 Jak skutecznie uczyć się na błędach?

W spotkaniu udział wzięli:

Dariusz Żuk jest założycielem i CEO AIP, współtwórcą Business Linku oraz licznych inicjatyw wspierających ekosystem startupowy w Polsce. Od blisko 16 lat kreuje i rozwija przedsiębiorczość w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Z autorskiego programu AIP skorzystało już ponad 16 tysięcy startupów.

Jarek Łojewski, menedżer IT, pionier studiów nad porażką w Polsce, mentor startupów,

Pierwszą firmę, produkującą gry na komputery Atari, założył w 1991 roku. Był wówczas na pierwszym roku studiów informatycznych na Politechnice Gdańskiej, a jego wspólnikami było dwóch kolegów z liceum, ówcześnie maturzystów. Później była kolejna firma robiąca gry, firma szkoleniowa i… praca w korporacyjnym IT.

Od lat jako coach i mentor wspiera startupy, szkoli profesjonalistów IT, przenosi podejście startupowe do korporacji raz wiedzę nabytą w korporacjach do startupów. Wspomaga przedsiębiorców m.in. w programach akceleracyjnych Inkubatora STARTER czy Clipstera oraz jako niezależny doradca. Pomaga tworzyć lub weryfikować modele i procesy biznesowe oraz wspiera budowanie i rozwój zespołów. Od kilku lat promuje uczenie się na błędach. Najpierw jako organizator spotkań FuckUp Nights, a od kilku lat w założonej przez siebie Fundacji Dobra Porażka.


Zainteresowanym podobną tematyką polecamy:

zdjęcie tytułowe: Business photo created by kues1 – www.freepik.com