ZGŁOŚ SIĘ DO PROJEKTU

DROGA NAUCZYCIELKO!
DROGI NAUCZYCIELU!

DROGA NAUCZYCIELKO!
DROGI NAUCZYCIELU!

Zapraszamy do udziału w projekcie społecznym „Jak uczyć się na błędach? Scenariusze lekcji”, organizowanym przez Fundację Dobra Porażka.

Wspólnie stworzymy scenariusz lekcji dla dzieci i młodzieży, aby umiały radzić sobie z niepowodzeniami.

Zapraszamy do udziału w projekcie społecznym „Jak uczyć się na błędach? Scenariusze lekcji”, organizowanym przez Fundację Dobra Porażka.
Wspólnie stworzymy scenariusz lekcji dla dzieci i młodzieży, aby umiały radzić sobie z niepowodzeniami.

Czym jest nasz projekt?

Jest to program dla nauczycieli i edukatorów, który pomoże im rozmawiać z uczniami o niepowodzeniach, wspierać ich rozwój poprzez wspólne uczenie się na błędach i wyciąganie z nich wniosków.

Udział w projekcie jest bezpłatny.

Po co się tym zajmujemy?

Błędy są częścią codzienności – popełnia je każdy, a ukrywane powodują stres i spadek samooceny. Nauka na błędach jest bazą innowacyjności i przedsiębiorczości, pomaga chronić ludzi i biznes. Brakuje narzędzi i odwagi do otwartego rozmawiania na temat swoich niepowodzeń, tak w szkole i życiu prywatnym, jak w firmach i instytucjach.

Co zyskasz, uczestnicząc w projekcie?

  • dowiesz się, jak dzięki wiedzy wyniesionej z popełnionych błędów można uczyć się szybciej, efektywniej, odkrywać nowe możliwości i budować wiarę w siebie

  • uświadomisz sobie i swoim uczniom wartość rozmowy o błędach swoich i cudzych, prowadzonej bez wzbudzenia konfliktów i poczucia winy, pozwalającej budować nowe wartości

  • zbudujesz jeszcze większą odwagę swoich uczniów, jak i u siebie do eksperymentowania i popełniania błędów, w celu poszukiwania najlepszych pomysłów na wspieranie rozwoju

  • rozszerzysz bazę umiejętności i pulę narzędzi dydaktycznych swoich i innych nauczycieli

Tak będziemy pracować

  • DO 9 WRZEŚNIA 2019

    REJESTRACJA OSÓB ZAINTERESOWANYCH UDZIAŁEM

    Na zgłoszenia nauczycieli chętnych do bezpłatnego udziału w programie czekamy do 9 września 2019. Do 15 września przekażemy mailowo informacje dotyczące zakwalifikowania się do udziału w projekcie.

  • 21-22 WRZEŚNIA 2019

    WARSZTATY OTWIERAJĄCE

    Podczas warsztatów poznacie metody nauki na błędach oraz przygotujecie dla uczniów scenariusze lekcji „Jak uczyć się na błędach?” pod okiem trenerów i przy wsparciu innych nauczycieli. 

  • październik 2019

    TESTOWANIE SCENARIUSZY

    W październiku będziecie mieli okazję zrealizować opracowane przez Was scenariusze w praktyce.  Umawiamy się, że każdy z uczestników warsztatów poprowadzi minimum jedną lekcje w swojej szkole, po to, by zweryfikować naszą wspólną pracę.  

  • 26 października 2019

    WARSZTATY PODSUMOWUJĄCE

    Spotkamy się raz jeszcze, aby zobaczyć, na ile opracowane przez nas wspólnie scenariusze sprawdziły się w rzeczywistości szkolnej i jaki był ich odbiór przez Waszych uczniów. Będzie to też okazja do wprowadzenia korekty czy nowych pomysłów do scenariuszy oraz podsumowania całości wykonanych prac.

  • LISTOPAD 2019

    UDOSTĘPNIENIE SCENARIUSZY

    Opracowane scenariusze lekcji zostaną bezpłatnie udostępnione wszystkim nauczycielom zainteresowanym ich wykorzystaniem. 

Nie mamy recepty na scenariusz, który od razu będzie wielkim sukcesem i zmieni życie dzieci. Chcemy zrobić pierwszy krok w tym kierunku. Wspólnie będziemy budować właściwe podejście. Będziemy testować pomysły, sprawdzać, które się sprawdzają, a które wymagają korekty. I na tej podstawie będziemy usprawniać scenariusz lekcji.

Kogo zapraszamy do udziału?

Wszystkich nauczycieli i edukatorów warszawskich, którzy pracują z dziećmi i młodzieżą szkolną.

Chcesz wziąć udział?

    1. Zapoznaj się z regulaminem.

    2. Uzgodnij z dyrekcją Twojej szkoły możliwość przeprowadzenia lekcji próbnej w październiku.

    3. Zgłoś się wypełniając formularz.

Termin przyjmowania zgłoszeń: 9.09.2019

Informacje o zakwalifikowaniu się do programu będą przesłane do dnia 10.09.2019 na adres mailowy podany w formularzu. 

Do zakończenia rejestracji pozostało…

0tygodni0dni0godzin(y)0minut(y)0sekund(y)