Turkusowe Śniadania Kraków – Jak uczyć się z porażek?
Chcecie dowiedzieć się, jak wykorzystywać niepowodzenia do rozwoju osobistego i zawodowego? Słyszeliście już, że trzeba „uczyć się z porażek”, ale nie wiecie, jak to robić? Boicie się mówić o swoich niepowodzeniach lub rozmawiać o błędach z pracownikami czy parterami? Zapraszamy do posłuchania zapisu ze spotkania Turkusowe Śniadania Kraków.
Jarek Łojewski pomoże Wam zrozumieć, jak wykorzystać porażkę jako okazję do zdobycia nowej wiedzy i doświadczenia, a także rozwinąć umiejętności, które pomogą rozmawiać na temat błędów i niepowodzeń we właściwy sposób.
Uczestnicy ćwiczenia korzystając z kart Failowship, stworzonych w ramach Fundacji Dobra Porażka, praktycznie przećwiczą sposób dobrego rozmawiania o niepowodzeniach. Takiego, które nie psuje relacji z innymi ludźmi, ale pomaga budować zaufanie i tworzyć nowe wartości.
Karty FAILOWSHIP to narzędzie pozwalające na nauczenie się rozmawiania o błędach i porażkach w sposób nie powodujący konfliktów, ale pozwalający na wykorzystanie doświadczenia wyniesionego z takiego niepowodzenia.
Mogą być stosowane jako element warsztatów, coachingu, szkoleń czy też do pracy własnej, np. do przygotowania się do rozmowy o własnym niepowodzeniu lub do rozmów z pracownikami.
Rozmowy na temat błędów czy porażek zawsze są trudne. Zwłaszcza, jeśli nie wiemy, jak je przeprowadzić. Warto o nich rozmawiać, aby nie popełniać po raz kolejny tych samych błędów, wykorzystać doświadczenie pozyskanie dzięki przeżytemu niepowodzeniu oraz by polepszyć atmosferę w zespole.
Więcej o wydarzeniach organizowanych przez społeczność Turkusowe Śniadania znajdziecie tutaj.
Zapis spotkania
Jeśli chcecie posłuchać zapisu od początku, przewińcie proszę suwakiem.
Karty FAILOWSHIP polecamy:
– trenerom, coachom, mentorom – jako narzędzie wspierające Wasze działania
– menedżerom – jako wsparcie do rozmów z zespołami i pracownikami na temat poniesionych niepowodzeń
– Scrum Masterom – jako pomoc w ośmieleniu zespołów do przeprowadzenia restrospekcji
– Project Managerom – jako wsparcie w przeprowadzeniu wartościowych lesons learned po projektach
– wszystkim osobom – jako wsparcie w rozmowach o błędach własnych lub np. członków zespołów
reklama własna