01. Barbara Krysztofczyk: Kryzys to nie matematyka, że 2+2 zawsze = 4, czyli o różnych modelach reagowania na wizerunkowe porażki.

W świadomości wielu ludzi utarło się, że w zarządzaniu kryzysowym zawsze chodzi o to, by odpowiedzieć szybko i od razu przeprosić. Otóż nie. Nie zawsze. Czasami warto poczekać kilka dni. Czasami lepiej trwać przy swoim zdaniu, a czasami napisać tylko to, że nic w tym momencie nie można napisać…

To wszystko „zależy”. Od czego? Między innymi o tym mówiłam na „Dniu Porażki”

Barbara Krysztofczyk

Ekspertka ds. wizerunku i trenerka medialna (od 2007r.)

https://krystalpoint.pl/

https://www.linkedin.com/in/barbarakrysztofczyk/

Prowadzi szkolenia z wystąpień publicznych, budowania marki osobistej i kryzysowe. 

Do niedawna (2021-2022) była rzeczniczką prasową Anny Lewandowskiej. Kierowała też działaniami PR wszystkich należących do sportsmenki spółek. 

W 2020 roku była szefową PR sztabu wyborczego Szymona Hołowni w kampanii prezydenckiej, a także jego osobistą trenerką medialną (przygotowywała go m.in. do debat prezydenckich). 

Wcześniej, 13 lat zarządzała własną agencją PR. Jest członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, opiekunką merytoryczną certyfikowanego przez MEN kursu „PR na Nowe Czasy” w Instytucie Marki Online i Komunikacji oraz twórczynią LINfluencers – rankingu osobowości polskiego LinkedIna, któremu patronuje Gazeta Wyborcza. 

Sama również publikuje na LinkedInie. W 2021 roku magazyn Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIna, a w roku 2022 zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer.


reklama własna