Po czym poznasz, że twój biznes jest martwy?

W 2008 roku odpalił CupSell.pl – platformę do zakładania sklepów z koszulkami. Przeprowadził spółkę przez dwie rundy inwestycyjne. Finalnie większość udziałów objęła grupa 4fun media. Ma ponad 20 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesów. Uwielbia niestandardowe rozwiązania i nieszablonowe podejście do sprzedaży. W swoim biznesie z powodzeniem wykorzystuje video marketing i personal branding.

Marcin Majzner

Najbardziej znany jako twórca i Pan Prezes firmy CupSell.pl – platformy do zakładania sklepów z koszulkami. Przeprowadził spółkę przez dwie rundy inwestycyjne. Finalnie większość udziałów objęła grupa 4fun media.

Ma ponad 20 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesów.

Uwielbia niestandardowe rozwiązania i nieszablonowe podejście do sprzedaży.

W swoim biznesie z powodzeniem wykorzystuje video marketing i personal branding.

Poza prowadzeniem własnych (lub cudzych) biznesów Marcin Majzner zajmuje się również doradzaniem mniej doświadczonym przedsiębiorcom. I u siebie i u nich nauczył się rozpoznawać, jakie są sygnały, które mogą świadczyć o tym, że dalsze funkcjonowanie biznesu stoi pod znakiem zapytania. Albo nawet już dam leży…

O czym między innymi rozmawialiśmy?

Część 1. – czyli jak Marcin biznesy otwierał i zamykał, czego nauczyła go obnośna sprzedaż lodów, jak działało niegdyś Allegro oraz jak pokonał go (a jednak!) Chuck Norris?

Cześć 2. – cupsell.pl, czyli długo i z sukcesem hodowany biznes oparty na treściach dostarczanych przez społeczność

Cześć 3. – live-y sprzedażowe, czyli co obecnie kręci Marcina, dlaczego jest takie popularne – też w Polsce, chociaż jeszcze nie każdy ma tego świadomość

Warto zajrzeć na sprzedazlive.pl i zobaczyć, co Marcin Majzner ciekawego wymyślił 😁

Co znajdziecie w rozmowie?

👉 tonę doświadczenia

👉 przykłady sytuacji, w których można popełnić biznesowe błędy oraz nauki z nich wyniesione

👉 co w prywatnym biznesie daje możliwość podglądania działań innych, kiedy jesteśmy na etacie

👉 jak podglądać skalę działania i wielkość sprzedaży konkurencji

👉 dużo humoru, pomysłów, trików, inspiracji

Nagranie spotkania

Podcast

Nagranie w formie podcastu dostępne jest na większości popularnych platform

Słuchaj też na:


W ramach projektu #NaCudzychBłędach namawiamy doświadczonych profesjonalistów – przedsiębiorców, menedżerów, specjalistów czy ludzi nauki do podzielenia się swoimi doświadczeniami wyniesionymi z podejmowanych działań, badań czy obserwacji. Zgodnie z misją Fundacji Dobra Porażka interesują nas nauki wyniesione z popełnionych błędów i przeżytych porażek. Zapraszamy naszych mówców, aby podzielili się nimi jako biznesowymi i życiowymi lekcjami.

Chcesz się podzielić Twoim doświadczeniem? Napisz do nas!


reklama własna