Apokalipsa – komunikacja po kryzysie w social mediach (nie tylko w weekend)

Monika „Kryzysowa Narzeczona” Czaplicka jest z wykształcenia socjolożką. Od 2006 roku działa w branży marketingu internetowego. Specjalizuje się w dbaniu o reputację i zarządzaniu kryzysami, social sellingu oraz komunikacji marek. Jest właścicielką agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i fanpage „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Jest autorką książek „Zarządzanie kryzysem w social mediach” oraz współautorką „Biblii E-biznesu II”. Jesienią 2019 roku premierę miała jej najnowsza książka „Uwiedź klienta – marketing w social mediach”.

Monika prowadzi też bloga czaplicka.eu. [v]

Namówiliśmy Monikę, aby w ramach Dnia Porażki 2020 opowiedziała o swoim doświadczeniu związanym z podejściem do opanowania kryzysów w mediach społecznościowych. Mogę się one przydarzyć czy to z naszej winy (ach te niewyparzone języki, czy raczej klawiatury) czy też z powodu „prowokacji” komentujących nasze posty.

Z wykładu Moniki dowiecie co robić po tym, jak udało nam się (jakoś) opanować kryzys.

? Co dalej?
? Co publikować?
? Kiedy?
? Jak wykorzystać uzyskane zainteresowanie i jak uniknąć nowych wpadek?

A to wszystko na rzeczywistym przykładzie firmu… A to już sami sprawdźcie ?



[banner id=”5194″]