16. Ewa Brok, Karol Bączkowski: Jak wyjść z twarzą z porażki w social mediach?

Czasami popełniamy błąd, czasami o tym wiemy, a czasami nie. Bywa, że akceptujemy swoją wpadkę. A bywa, że nie chcemy jej zaakceptować…

Pojawia się ktoś kto zwraca nam uwagę bądź publicznie wciąga w dyskusję.

Właśnie o tym jak poruszać się w tych delikatnych tematach w social mediach rozmawiamy.

Ewa Brok

Certyfikowany trener i mówca Brian Tracy International z zakresu savoir-vivre i etykiety biznesowej

Wspiera firmy w etykiecie komunikacji i zwiększaniu sprzedaży, poprzez budowanie dobrych relacji biznesowych w oparciu o zasady savoir – vivre. Dzieli się swoją wiedzą, jako wykładowca akademicki. Publikuje artykuły na łamach czasopism branżowych oraz uczestniczy, jako prelegent w konferencjach biznesowych

Autorka interaktywnej książki „Kulturalnie w social media”, laureatka konkursu Polish Businesswomen Awards w kategorii Lider wśród trenerów etykiety biznesowej oraz laureatka pierwszego miejsca w konkursie LinkedIn Top Influencer 2021. 

Dla niej i jej klientów savoir – vivre nie jest reliktem przeszłości, a odpornym na działanie czasu narzędziem w biznesie. To narzędzie wzmacnia pewność siebie i daje poczucie bezpieczeństwa w kontaktach z ludźmi. I nie chodzi o ograniczające zasady, ale o naszą autentyczność wyrażaną z klasą!

Aktywna na portalu biznesowym LinkedIn, na Instagramie oraz na ewabrok.pl.

Karol Bączkowski

ratownik medyczny, właściciel medikon-szkolenia.pl – szkolenia pierwszej pomocy

Ratownik medyczny, czynny w zawodzie od ponad 14 lat.

Od 2008 r. prowadzi cykliczne szkolenia pierwszej pomocy dla firm prywatnych i instytucji publicznych. Liczba szkolonych osób rocznie ok. 1500 os.

Współinicjator Gdańskiego programu urządzeń AED, „Bezpieczny Gdańsk”- 33 urządzenia AED w dostępie publicznym, koszt 1 000 000 zł, finansowany przez miasto Gdańsk.

Propagator wiedzy o pierwszej pomocy i zdrowiu, którego profil na Linkedin obserwuje ponad 32 500 osób.

Umieścił tam ponad 900 publikacji medycznych, które w ostatni roku osiągnęły 16 000 000 wyświetleń!

Laureat : Top Influencer Linkedin 2020, Topowy Głos Linkedin 2020


reklama własna