20. Jacek Santorski, Agnieszka Grad: Bezpieczeństwo psychiczne jako kluczowy czynnik uczenia się na błędach
Bezpieczeństwo psychiczne to stan, w którym jednostka czuje się swobodnie wyrażając swoje myśli, obawy, a przede wszystkim błędy, bez obawy przed krytyką czy negatywnymi konsekwencjami.
Gdy tworzymy środowisko, w którym ludzie czują się psychicznie bezpieczni, są bardziej skłonni do podejmowania racjonalnego ryzyka, eksplorowania nowych pomysłów i uczciwego przyznawania się do pomyłek. To z kolei przyspiesza proces uczenia się i adaptacji.
W naszym wystąpieniu zbadamy, dlaczego bezpieczeństwo psychiczne jest tak ważne, jakie są jego korzyści, oraz jak możemy kształtować takie środowisko, by każdy mógł się uczyć na swoich błędach i rozwijać się w optymalny sposób.
Jacek Santorski
twórca Akademii Psychologii Przywództwa
https://www.linkedin.com/in/jacek-santorski-029624141/
Psycholog społeczny i psycholog biznesu, były psychoterapeuta.
Doradca przedsiębiorców, wykładowca i mentor.
Od wielu lat nieprzerwanie popularyzuje psychologię w mediach, jest autorem 10 poczytnych książek.
Założył z Dominiką Kulczyk firmę doradczą Values.
Specjalizuje się w doradztwie dla top managerów i przedsiębiorców, znany jest z inspirujących wykładów dla kadry zarządzającej.
Dyrektor programowy studiów podyplomowych Akademia Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
W latach 1979 – 1999 założył i współprowadził ośrodek psychoterapii i treningu Laboratorium Psychoedukacji, a w latach 1990-2005 autorskie wydawnictwo Jacek Santorski & Co.
Agnieszka Grad
Psycholog, Mentor, Lider.
https://www.linkedin.com/in/agnieszka-grad-9784461a6/
Jako Dyrektor Wydziału Szkoleń w sektorze bankowym odpowiada za projektowanie programów rozwojowych organizacji liczącej kilka tysięcy pracowników. To wymaga ciągłej rewizji bieżących potrzeb, aby potem umieć inspirować ludzi do zmian i jednocześnie budować kompetencje potrzebne na tu i teraz.
Jest praktykiem. Jako podwójny mgr łączy wiedzę z zakresu zarządzania i psychologii z prawdziwymi wyzwaniami menedżerskimi.
reklama własna