Absurdy benefitów pracowniczych

Co powiecie na takie benefity pracownicze jak „miła atmosfera w pracy”, „wypłata zawsze na czas” czy „młody zespół i rodzinna atmosfera”? Albo „praca, którą kochasz” za 120 zł za miesiąc? Albo „raz w miesiącu dzień wolny dla zwierzaczków”? „Darmowe ksero”? „Dzień zupy”? Z jakiego powodu w ogłoszeniach o pojawiają się takie cymesy?

Przysłowiowe „owocowe czwartki” (lub wtorki 😉), karty umożliwiające korzystanie z różnych aktywności sportowych lub kulturalnych*, opieka medyczna, możliwość tańszych zakupów produktów firmy pracodawcy czy dodatkowe dni wolne to benefity pracownicze, które dosyć powszechnie pojawiają się w ofertach pracodawców szukających nowych kadr. Natomiast coraz częściej pojawiają się pomysły (nazwijmy to tak…) oryginalne. Takie, które często są wyśmiewane lub krytykowane w mediach społecznościowych. Które generują multum (najczęściej) nieprzychylnych komentarzy.

Skąd się biorą pomysły na takie benefity pracownicze?

Wspólnie z Aniką Osmólską z  TRAFFIT  zapraszamy do posłuchania zapisu webinaru, w trakcie którego rozmawialiśmy o palecie pomysłów na benefity pracownicze, którymi kuszą nas firmy. Różne przykłady były naszą inspiracją do zastanowienia się nad wartością tych „dóbr” oraz nad powodem, skąd biorą się różne, czasami wyglądające na kuriozalne, pomysły benefitów.

Jak poradzić sobie z szukaniem pracy? Jak przejść pytania „o porażki” na rozmowie rekrutacyjnej?
Zobacz nasze webinary i artykuły z kategorii PRACA

Anika Osmólska

W Trafficie pełni rolę People and Culture Managera w poczuciu powołania i misji tworzenia przyjaznego i rozwojowego miejsca pracy. Zależy jej na edukacji innych organizacji, że pracownik to przede wszystkim człowiek i największa wartość firmy.

Prywatnie miłośniczka pieczenia w wersji na słodko oraz podróży.

TRAFFIT to nowoczesny i elastyczny system, który nie tylko wspiera rekrutacje, ale przede wszystkim pozwala budować solidne podstawy candidate experience. Jego ogromną zaletą jest elastyczność w konfigurowaniu, która bardzo pomaga w projektowaniu unikalnego podejścia do kandydatów.

Spotkanie poprowadził Jarek Łojewski, założyciel Fundacji Dobra Porażka, twórca kart Failowship

Obejrzyj zapis webinaru

Formularz źle działa? Kliknij tutaj!


Nie znasz kart Failowship?

FAILOWSHIP to pierwsze na wiecie karty uczące dobrego rozmawiania o porażkach. Pozwalają na nauczenie się rozmawiania o błędach i porażkach w sposób nie powodujący konfliktów, ale pozwalający na wykorzystanie doświadczenia wyniesionego z takiego niepowodzenia.

Mogą być stosowane jako element warsztatów, coachingu, szkoleń czy też do pracy własnej, np. do przygotowania się do rozmowy o własnym niepowodzeniu lub do rozmów z pracownikami.

Karty FAILOWSHIP polecamy:

– trenerom, coachom, mentorom – jako narzędzie wspierające Wasze działania
– menedżerom – jako wsparcie do rozmów z zespołami i pracownikami na temat poniesionych niepowodzeń
– Scrum Masterom – jako pomoc w ośmieleniu zespołów do przeprowadzenia restrospekcji
– Project Managerom – jako wsparcie w przeprowadzeniu wartościowych lesons learned po projektach
– wszystkim osobom – jako wsparcie w rozmowach o błędach własnych lub np. członków zespołów