Jolanta Piela – fuckupy to moje ulubione lekcje [webinar, 13.04.2021, 19:00]

JOLANTA PIELA – przedsiębiorczyni, strateg z dwunastoletnim doświadczeniem marketingu i komunikacji, wykładowczyni. W #NaCudzychBłedach będziemy rozmawiali o tym, jak:

👉 radzi sobie z fuckupami

👉 co i dlaczego zmieniło się w jej podejściu do trudnych zadań

👉 jak sobie poradziła po utracie pracy

👉 z czym mylimy strategię i czym to skutkuje

👉 czy (i jeśli tak, to jaka) strategia jest potrzebna dla małych firm

Czekamy też na Wasze pytania!

Linki do webinaru prześlemy osobom zarejestrowanym 7 dni przed jego rozpoczęciem. Obserwujcie nas też nasze profile na Linkedin, Facebook oraz Youtube – tam będą informacje o wydarzeniu oraz tam odbędzie się jego transmisja.

Spotkanie on-line, na żywo, odbędzie się 13 kwietnia 2021. Startujemy o 19:00!

PROBLEM Z REJESTRACJĄ? KLIKNIJ NA TEN LINK!

JOLANTA PIELA zaczynała jako dziennikarka prasowa, telewizyjna radiowa, następnie przez około 10 lat pracowała w największych polskich i światowych agencjach reklamowych, aby w końcu stać się przedsiębiorca i założyć swoją własną firmę Good Division.

Jest wykładowcą i twórcą własnego kierunku studiów podyplomowych związanych z przedsiębiorczym podejściem do strategii w budowaniu własnej firmy i jej siły na rynku.

Angażuje się w liczne programy akceleracyjne skierowane do młodych przedsiębiorców.

Pracowała dla największych światowych i polskich firm, jednak jej serce skradły firmy technologiczne, przemysłowe oraz sektor małych i średnich przedsiębiorstw bo tam czuje, ze może wyprowadzić realną zmianę i tam przemyślane działanie strategiczne jest w stanie budować silną i zdrową przedsiębiorczość.

* W ramach projektu #NaCudzychBłędach namawiamy doświadczonych profesjonalistów – przedsiębiorców, menedżerów, specjalistów czy ludzi nauki do podzielenia się swoimi doświadczeniami wyniesionymi z podejmowanych działań, badań czy obserwacji. Zgodnie z misją Fundacji Dobra Porażka interesują nas nauki wyniesione z popełnionych błędów i przeżytych porażek. Zapraszamy naszych mówców, aby podzielili się nimi jako biznesowymi i życiowymi lekcjami.